Portal Brevio.pl wraz z Fabryką Komunikacji Społecznej zwracają uwagę na ważną kwestię społeczną. Rusza właśnie kampania pod hasłem "Odkryjmy potencjał osób z niepełnosprawnością".

 

Kampania „Odkryjmy potencjał osób z niepełnosprawnością" ma na celu zwrócenie uwagi na problem ludzi z obniżoną sprawnością funkcji życiowych, umysłowych czy psychicznych, dla których kwestią zasadniczą jest równy dostęp do stanowisk pracy.


Akcja składa się z dwóch spotów prezentujących dwoje niepełnosprawnych bohaterów opowiadających o swoich doświadczeniach z pracodawcami. W filmach nie pokazano wyraźnych oznak niepełnosprawności bohaterów - widzowie zestawieni są z tym faktem na końcu opowiadanych historii. Występujący w reklamach aktorzy poruszają się na co dzień na wózku inwalidzkim.


Spoty mają być emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Obecnie trwają z nimi rozmowy na temat rozpoczęcia emisji. Kampanię zrealizowała agencja Fabryka Komunikacji Społecznej na zlecenie portalu pracy osób niepełnosprawnych Brevio.pl. Spoty wyreżyserowała Renata Gabryjelska.

 

Wsparcia kampanii udzieliły instytucje publiczne: Polska Organizacja Pracodawców Osób Niepełnosprawnych, Fundacja Instytut Rozwoju Regionalnego, Polski Związek Głuchych, Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym oraz Fundacja Pomocy Matematykom i Informatykom Niepełnosprawnym Ruchowo.